|
www.4performancecarskg.fora.pl Chwilowe forum CMTeam
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BratCeBe
s13 driver
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: Śro 10:34, 27 Sie 2008 Temat postu: Nissan 200sx |
|
|
Jak zacznie sie tu ruch to przedstawię historie swojej nyski.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BratCeBe dnia Śro 10:37, 27 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SadiKG
Street Rider
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kołobrzeg/Gdańsk
|
Wysłany: Czw 17:03, 28 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Czekamy z niecierpliwością na nyskę i na resztę rumaków!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BratCeBe
s13 driver
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: Sob 0:11, 30 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Wiec zacznijmy od początku Wyprawa po nissana 17 Kwietnia 2006r. Lany poniedziałek godzina 4 rano wyruszamy z Kołobrzegu do Inowrocławia na poranne spotkanie z sprzedającym. Po małych manewrach z ustaleniem miejsca spotkania zobaczyliśmy nissana na parkingu gdzie stał już od jakiegoś czasu. Ogólnie auto było w dobrym stanie silniczek chodził elegancko żadnych problemów z zapaleniem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Po przejechaniu się tym autem wiedziałem że już jest moje pozostały tylko formalności do załatwienia A tu już na osiedlu następnego dnia.
[link widoczny dla zalogowanych]
Później częste zmiany opon i jedyne modyfikacje to standard czyli filtr i końcowy tłumik do tego radio i głośniki bo poprzedni właściciel miał instalacje car audio i zabrał głosiki wiec trzeba było zapełnić dziury
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Na razie to na tyle jutro będę powoli przedstawiał resztę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bziku6
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KG
|
Wysłany: Sob 21:25, 30 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Grzechu powiedz nam ile ty tam koni pod maska bo juz rozne wersje slyszalem ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BratCeBe
s13 driver
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: Sob 22:00, 30 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Tak ogólnie to ciężko powiedzieć coś mądrego na ten temat bo nie zostało to zmierzone na hamowni wiec można tylko teoretyzować. Teraz jest w miarę bezpieczne ustawienie na 0,9Bara ale przydało by się to wystroić porządnie i wtedy większe ciśnienie tak 1,1bara. Na pewno jest mocniejszy od seryjnego powinien mieć około 200koni może ciut więcej może mniej. Jeszcze bez wydechu i bez intercoolera udało się pokonać M3 e30. Ale ogólnie to w głowie siedzi plan na inny motor RB25DETT
Później opisze kolejne modyfikacje nissana i tam coś więcej postaram się napisać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bziku6
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KG
|
Wysłany: Sob 23:54, 30 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
powodzenia z nissanem bo ja to nie mam co myslec o tuningu mechanicznym ze wzgledu na instalacje gazowa... teraz to tylko zostalo mi zmienic wydech bo to co mam to padlina...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BratCeBe
s13 driver
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: Wto 1:34, 02 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Po pamiętnych wakacjach 2006 kiedy przez te dwa miesiące poszły 32 komplety opon silnik nissana nadawał się już tylko do remontu tak jak i moje nerki:D Po powrocie z zagranicy wsiadłem do nissana o on pokazał mi kopyto
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeszce przed wyjazdem miałem namierzonego drugiego nissana na części.
Parę fotek z prac nad przeszczepieniem motoru.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Po złożeniu tego do kupy wynikło parę problemów okazało się że turbina odmawia współpracy przez co byłem zmuszony do zakupu większego brata. Poszperałem na forum TurboKillers i dorwałem świstaka z s14 niby gościu twierdził ze z 99r ale okazało się że w końcu jest troszkę starsza była w dobrym stanie. W brew zapewnienia ze jest kompatybilna okazało się że trzeba parę rzeczy dorobić.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tu poskładany na starej turbinie jeszcze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Silnik miał być po remoncie okazało się że był ale po wiejskim panewki dorobione kątówka nie osiowo zeszlifowany wał i tak dalej po dwóch miesiącach poszła uszczelka pod głowicą i powstał projekt zrobienia silnika tak jak trzeba. Czyli kapitalny remont 2,5calowy wydech , zmiana kompa, wskaźniki nowa pompa paliwa oczywiście intercooler blow off i dzięki moim kolegą szpera na tylny most. Jak się później okazało złożenie tego wszystkiego zajęło ponad rok:( W miedzy czasie kupiłem koła i czekałem na części.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BratCeBe
s13 driver
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: Wto 10:58, 02 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Wszystkie graty z silnika na zdjęciu uszczelka pod głowice by Jarkowy służyła krótko niektórzy wiedza czemu lecz teraz to nie istotne zamiast niej jest najlepsza uszczelka dostępna na rynku COMETIC.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To coś na zdjęciu to nie ufo tylko szpera kaaz 1,5way Gdyby nie to małe cacko całe latanie bokiem było by bez sensu:D Blokada mechanizmu różnicowego działa bardzo dobrze i jest dosyć silna.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A tu już wydech 2,5 cala zrób to sam hehe
[link widoczny dla zalogowanych]
Coś o czym zapomniałem czyli zestaw hamulców EBC.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie chce mi się pisać co ile trwało bo trwało to dłużej niż wieczność powiem tyle auto było gotowe na te wakacje już z intercoolerem blow off em i cała reszta gratów.
Tak dla podsumowania wypisze co jest zainstalowane
Turbo Garret T28 założył Gutek
Kapitalny remont By Karol
Jest jeszcze komp z 4 mapami silnika ale na razie jest wyjęty
Zawieszenie kompletny H&R jeszcze po poprzednim właścicielu
Szpera kaaz 1,5Way
Wydech 2,5cala
Zestaw hamulcowy EBC na przód Turbo Grove + red stuff Tył seryjne EBC
FMIC By Jarek od razu z Blow offem
Walbro 255L/h Gss341
Wskaźniki na słupek - 2 czekają na założenie do dziś
Auto dziś jeździ na ciśnieniu 0,9Bara (seryjne 0,8Bara) Wiec setup jest dość bezpieczny teraz po wymianie uszczelek przy kolektorze wydechowym i zamontowaniu liczników ciśnienia i temperatury oleju myślę nad podciągniemy turbiny do 1,1Bara i liczę na zbliżenie się mocy do 250 z tym że ta moc jest wysoko powyżej 4000obr/min co przeszkadza w Drifcie ale skośno oki dają rade to ja też dam. W razie nie jasności pytać! Później opisze malowanko By Hot Import
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Karol
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: Wto 13:59, 02 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
No ładnie sie rozpisałeś...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BratCeBe
s13 driver
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: Nie 6:34, 07 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Czas kończyć ten temat Pewnego dnia dostałem propozycje od koleżki że jest opcja przemalowania samochodu własna pracą spodobało mi się a tu zdjęcia z prac.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak się już na pocieraliśmy przyszedł czas na oklejenie i przygotowanie na położenie podkładu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A tu pomysłodawca i lakiernik (HOT IMPORT)
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeszcze raz dziękuje Ci ziomek gdyby nie ty Nissan nie miał by tego blasku.
A tu pierwsza odsłona nowego lakieru.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zdjęcia niestety z telefonu. Kolor to Sun Set Metalic z palety Nissana troszkę nam nie poszło z czarnym matem i jest do poprawienia ale wcale mi się z tym nie spieszy bo to nie jest show car tylko maszyna do jazdy.
Teraz już jestem na bieżaco z modami wiec jak coś nowego się pokaże na aucie to będę zamieszczał. Można śmiało oceniać ten projekt pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiekk
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 8:23, 07 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
No nissanek mi sie podoba...Muj ulubiony model
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BratCeBe
s13 driver
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: Pon 9:49, 08 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Kolejne problemy jak to zwykle bywa w przerabianych autach jednak jak jest seria to wszystko cacy chodzi a jak już coś się pogrzebie to co chwile jakiś problem. Tym razem uszczelki pod kolektorem wydechowym spłonęły doszczętnie dodam że nie pierwszy raz na szczęście Sadi zadziałał i mam customowe muszę to wymienić jak najszybciej ci co byli na Bagiczu wiedzą o co chodzi auto bardzo wyraźnie osłabło w drodze do domu sprawdziłem jak pompuje ciśnienie i okazało się że pełne ciśnienie jest dopiero na 5500obr/min a normalnie już było na 3500obr/min. Dzięki Sadiemu założę przy okazji czujniki zalegające w warsztacie ciśnienie oleju i temperatura Dzięki BRO!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SadiKG
Street Rider
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kołobrzeg/Gdańsk
|
Wysłany: Pon 11:45, 08 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Noł problemo... tunerzy muszą się wspierać w trudnyh chwilach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BratCeBe
s13 driver
Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: Pon 12:44, 29 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Dziś przyszły kolejne uszczelki metalowe oryginały nissana miedzy kolektor a turbo!! Teraz tylko po składać ciągnę turbo na 1,1 albo nawet na 1,2 bara i ogień!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
SadiKG
Street Rider
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kołobrzeg/Gdańsk
|
Wysłany: Pon 17:57, 29 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Dobre uszczelki zawsze pomogą. Czekam na relacje dzwiekowa z szczelnym wydechem. Moze w koncu go usłysze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|