Forum www.4performancecarskg.fora.pl Strona Główna www.4performancecarskg.fora.pl
Chwilowe forum CMTeam
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Nissan 200sx
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.4performancecarskg.fora.pl Strona Główna -> Nasze fury
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BratCeBe
s13 driver



Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kołobrzeg

PostWysłany: Śro 10:34, 27 Sie 2008    Temat postu: Nissan 200sx

Jak zacznie sie tu ruch to przedstawię historie swojej nyski.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez BratCeBe dnia Śro 10:37, 27 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SadiKG
Street Rider



Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kołobrzeg/Gdańsk

PostWysłany: Czw 17:03, 28 Sie 2008    Temat postu:

Czekamy z niecierpliwością na nyskę i na resztę rumaków!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BratCeBe
s13 driver



Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kołobrzeg

PostWysłany: Sob 0:11, 30 Sie 2008    Temat postu:

Wiec zacznijmy od początku Wyprawa po nissana 17 Kwietnia 2006r. Lany poniedziałek godzina 4 rano wyruszamy z Kołobrzegu do Inowrocławia na poranne spotkanie z sprzedającym. Po małych manewrach z ustaleniem miejsca spotkania zobaczyliśmy nissana na parkingu gdzie stał już od jakiegoś czasu. Ogólnie auto było w dobrym stanie silniczek chodził elegancko żadnych problemów z zapaleniem.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Po przejechaniu się tym autem wiedziałem że już jest moje pozostały tylko formalności do załatwienia Smile A tu już na osiedlu następnego dnia.

[link widoczny dla zalogowanych]

Później częste zmiany opon i jedyne modyfikacje to standard czyli filtr i końcowy tłumik do tego radio i głośniki bo poprzedni właściciel miał instalacje car audio i zabrał głosiki wiec trzeba było zapełnić dziury

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

Na razie to na tyle jutro będę powoli przedstawiał resztę Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bziku6




Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KG

PostWysłany: Sob 21:25, 30 Sie 2008    Temat postu:

Grzechu powiedz nam ile ty tam koni pod maska bo juz rozne wersje slyszalem ...Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BratCeBe
s13 driver



Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kołobrzeg

PostWysłany: Sob 22:00, 30 Sie 2008    Temat postu:

Tak ogólnie to ciężko powiedzieć coś mądrego na ten temat bo nie zostało to zmierzone na hamowni wiec można tylko teoretyzować. Teraz jest w miarę bezpieczne ustawienie na 0,9Bara ale przydało by się to wystroić porządnie i wtedy większe ciśnienie tak 1,1bara. Na pewno jest mocniejszy od seryjnego powinien mieć około 200koni może ciut więcej może mniej. Jeszcze bez wydechu i bez intercoolera udało się pokonać M3 e30. Ale ogólnie to w głowie siedzi plan na inny motor RB25DETT

Później opisze kolejne modyfikacje nissana i tam coś więcej postaram się napisać.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bziku6




Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KG

PostWysłany: Sob 23:54, 30 Sie 2008    Temat postu:

powodzenia z nissanem Wink bo ja to nie mam co myslec o tuningu mechanicznym ze wzgledu na instalacje gazowa... teraz to tylko zostalo mi zmienic wydech bo to co mam to padlina...Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BratCeBe
s13 driver



Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kołobrzeg

PostWysłany: Wto 1:34, 02 Wrz 2008    Temat postu:

Po pamiętnych wakacjach 2006 kiedy przez te dwa miesiące poszły 32 komplety opon silnik nissana nadawał się już tylko do remontu tak jak i moje nerki:D Po powrocie z zagranicy wsiadłem do nissana o on pokazał mi kopyto Sad
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeszce przed wyjazdem miałem namierzonego drugiego nissana na części.
Parę fotek z prac nad przeszczepieniem motoru.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Po złożeniu tego do kupy wynikło parę problemów okazało się że turbina odmawia współpracy przez co byłem zmuszony do zakupu większego brata. Poszperałem na forum TurboKillers i dorwałem świstaka z s14 niby gościu twierdził ze z 99r ale okazało się że w końcu jest troszkę starsza była w dobrym stanie. W brew zapewnienia ze jest kompatybilna okazało się że trzeba parę rzeczy dorobić.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tu poskładany na starej turbinie jeszcze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Silnik miał być po remoncie okazało się że był ale po wiejskim panewki dorobione kątówka nie osiowo zeszlifowany wał i tak dalej po dwóch miesiącach poszła uszczelka pod głowicą i powstał projekt zrobienia silnika tak jak trzeba. Czyli kapitalny remont 2,5calowy wydech , zmiana kompa, wskaźniki nowa pompa paliwa oczywiście intercooler blow off i dzięki moim kolegą szpera na tylny most. Jak się później okazało złożenie tego wszystkiego zajęło ponad rok:( W miedzy czasie kupiłem koła i czekałem na części.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BratCeBe
s13 driver



Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kołobrzeg

PostWysłany: Wto 10:58, 02 Wrz 2008    Temat postu:

Wszystkie graty z silnika na zdjęciu uszczelka pod głowice by Jarkowy służyła krótko niektórzy wiedza czemu lecz teraz to nie istotne zamiast niej jest najlepsza uszczelka dostępna na rynku COMETIC.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

To coś na zdjęciu to nie ufo tylko szpera kaaz 1,5way Gdyby nie to małe cacko całe latanie bokiem było by bez sensu:D Blokada mechanizmu różnicowego działa bardzo dobrze i jest dosyć silna.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A tu już wydech 2,5 cala zrób to sam hehe
[link widoczny dla zalogowanych]

Coś o czym zapomniałem czyli zestaw hamulców EBC.
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie chce mi się pisać co ile trwało bo trwało to dłużej niż wieczność powiem tyle auto było gotowe na te wakacje już z intercoolerem blow off em i cała reszta gratów.

Tak dla podsumowania wypisze co jest zainstalowane

Turbo Garret T28 założył Gutek
Kapitalny remont By Karol
Jest jeszcze komp z 4 mapami silnika ale na razie jest wyjęty
Zawieszenie kompletny H&R jeszcze po poprzednim właścicielu
Szpera kaaz 1,5Way
Wydech 2,5cala
Zestaw hamulcowy EBC na przód Turbo Grove + red stuff Tył seryjne EBC
FMIC By Jarek od razu z Blow offem
Walbro 255L/h Gss341
Wskaźniki na słupek - 2 czekają na założenie do dziś Laughing

Auto dziś jeździ na ciśnieniu 0,9Bara (seryjne 0,8Bara) Wiec setup jest dość bezpieczny teraz po wymianie uszczelek przy kolektorze wydechowym i zamontowaniu liczników ciśnienia i temperatury oleju myślę nad podciągniemy turbiny do 1,1Bara i liczę na zbliżenie się mocy do 250 z tym że ta moc jest wysoko powyżej 4000obr/min co przeszkadza w Drifcie ale skośno oki dają rade to ja też dam. W razie nie jasności pytać! Później opisze malowanko By Hot Import Cool


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Karol




Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Kołobrzeg

PostWysłany: Wto 13:59, 02 Wrz 2008    Temat postu:

No ładnie sie rozpisałeś...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BratCeBe
s13 driver



Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kołobrzeg

PostWysłany: Nie 6:34, 07 Wrz 2008    Temat postu:

Czas kończyć ten temat Laughing Pewnego dnia dostałem propozycje od koleżki że jest opcja przemalowania samochodu własna pracą spodobało mi się a tu zdjęcia z prac.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jak się już na pocieraliśmy przyszedł czas na oklejenie i przygotowanie na położenie podkładu.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A tu pomysłodawca i lakiernik (HOT IMPORT)

[link widoczny dla zalogowanych]

Jeszcze raz dziękuje Ci ziomek gdyby nie ty Nissan nie miał by tego blasku.
A tu pierwsza odsłona nowego lakieru.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zdjęcia niestety z telefonu. Kolor to Sun Set Metalic z palety Nissana troszkę nam nie poszło z czarnym matem i jest do poprawienia ale wcale mi się z tym nie spieszy bo to nie jest show car tylko maszyna do jazdy.
Teraz już jestem na bieżaco z modami wiec jak coś nowego się pokaże na aucie to będę zamieszczał. Można śmiało oceniać ten projekt pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysiekk




Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 32
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 8:23, 07 Wrz 2008    Temat postu:

No nissanek mi sie podoba...Muj ulubiony model

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BratCeBe
s13 driver



Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kołobrzeg

PostWysłany: Pon 9:49, 08 Wrz 2008    Temat postu:

Kolejne problemy jak to zwykle bywa w przerabianych autach jednak jak jest seria to wszystko cacy chodzi a jak już coś się pogrzebie to co chwile jakiś problem. Tym razem uszczelki pod kolektorem wydechowym spłonęły doszczętnie dodam że nie pierwszy raz na szczęście Sadi zadziałał i mam customowe muszę to wymienić jak najszybciej ci co byli na Bagiczu wiedzą o co chodzi auto bardzo wyraźnie osłabło w drodze do domu sprawdziłem jak pompuje ciśnienie i okazało się że pełne ciśnienie jest dopiero na 5500obr/min a normalnie już było na 3500obr/min. Dzięki Sadiemu założę przy okazji czujniki zalegające w warsztacie ciśnienie oleju i temperatura Dzięki BRO!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SadiKG
Street Rider



Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kołobrzeg/Gdańsk

PostWysłany: Pon 11:45, 08 Wrz 2008    Temat postu:

Noł problemo... tunerzy muszą się wspierać w trudnyh chwilach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
BratCeBe
s13 driver



Dołączył: 27 Sie 2008
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kołobrzeg

PostWysłany: Pon 12:44, 29 Wrz 2008    Temat postu:

Dziś przyszły kolejne uszczelki metalowe oryginały nissana miedzy kolektor a turbo!! Teraz tylko po składać ciągnę turbo na 1,1 albo nawet na 1,2 bara i ogień!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SadiKG
Street Rider



Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 132
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kołobrzeg/Gdańsk

PostWysłany: Pon 17:57, 29 Wrz 2008    Temat postu:

Dobre uszczelki zawsze pomogą. Czekam na relacje dzwiekowa z szczelnym wydechem. Moze w koncu go usłysze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.4performancecarskg.fora.pl Strona Główna -> Nasze fury Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin